FIRA NUVIS 2013

Bodes - Comentaris -

Com cada any el mes de novembre vàrem assistir a la Fira Nuvis de Girona. Aquest és un petit recull d'imatges exposades al nostre estand.
Estic content d'haver-hi pogut explicar la meva feina i de com entenc la fotografia de casaments a les diferents parelles que es van interessar per la manera de treballar.
És evident que ens trobem en un moment de moltes tendències fotogràfiques i en les fires per a nuvis,tots poden seleccionar l'estil que més els agrada i el preu que més els convé.
I per part dels fotògrafs ens toca explicar les noves tendències, assessorar, guiar, informar en general a les parelles que acudeixen a un professional de la fotografia.I molt important intentar fer entendre que la professió de fotògraf de casament té molta més responsabilitat de la que la gent es pensa, doncs el dia de la boda són x hores però a màxima concentració per no perdre cap instant.

 

 


 

 

 

Como cada año el mes de noviembre asistimos a la Fira Nuvis de Girona. Este es un pequeño resumen de imágenes expuestas en nuestro stand.

Estoy contento de haber podido explicar mi trabajo y de cómo entiendo la fotografía de bodas a las diferentes parejas que se interesaron por la forma de trabajar.

Es evidente que nos encontramos en un momento de muchas tendencias fotográficas y en las ferias para novios, todos pueden seleccionar el estilo que más les gusta y el precio que más les conviene.

Y por parte de los fotógrafos nos toca explicar las nuevas tendencias, asesorar, guiar, informar en general a las parejas que acuden a un profesional de la fotografia.I muy importante intentar hacer entender que la profesión de fotógrafo de boda tiene mucha más responsabilidad de la que la gente cree, pues el día de la boda son x horas pero a máxima concentración para no perder ningún instante.

 
img000
img001
img002
img003
img004
img005
img006
img007
img008
Comparteix 
Veure anterior Veure següent
Darreres entrades
Categories